Ez a webhely a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. Ha bővebb információkat szeretne kapni a cookie-k használatáról és arról, hogyan módosíthatja a beállításokat, kattintson >> IDE <<

   A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a
Barion Payment Zrt.
biztosítja,
MNB engedély száma:
H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

           

 

 

 


ÁSZF » ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Jelen ÁSZF tartalmazza a 4CARS.HU (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: 4CARS.HU

URL: http://www.4cars.hu

Az Általános Szerződési Feltételek nem tartalmazzák az egyes viszonteladói szerződésekre vonatkozó külön egyedi szabályzatot, aminek ismerete és elfogadása is feltétele a webáruházban történő vásárlásnak! Ennek részleteiről itt tájékozódhat:

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai

Üzemeltető, törvényes képviselő: Linke Rudolf egyéni vállalkozó

Székhely: 1173 Budapest, Csabai út 41. (nem értékesítő hely)

Nyilvántartási szám: 43058922

Bejegyző és nyilvántartó hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala, XVII. Kerületi Hivatala 1173 Budapest 17, Pesti út 163.

Statisztikai számjel: 67063664453123101

Adószám: 67063664-2-42

Közösségi adószám: HU67063664

Bankszámlaszám: OTP 11717009-20202761

IBAN: HU16117631721523188800000000

Szerződés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálat
Kapcsolattartó: Linke Rudolf
Levelezési cím: 1173 Budapest, Csabai út 41.
Telefon: +3670-509-6492 (Hétfő-Péntek, 09:00–18:00 között)
 
Működő egyéni vállalkozás ellenőrzésének lehetősége
Egyéni vállalkozók nyilvántartása:
 
Közösségi adószám ellenőrzésének lehetősége
 
Köztartozásmentes adózói adatbázis
 
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-84777/2015. 
(Honlapon történő regisztráció, megrendelések teljesítése.)
 
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-84584/2015. 
(Hírlevél céljából kezelt adatbázis.)

 

Áruház adatai

Tárhely és domain szolgáltatók

Név: Webparadicsom Media Group Kft.
Cím: 1027 Budapest, Bem József utca 9.
Cégjegyzékszám: 01-09-209930
Adószám: 25348923-1-41
 
Név: Bohemiasoft s.r.o.
Cím: Cseh Köztársaság, Rudolfovka tř. 247/85, 37001
Cégjegyzékszám: 28090403
Adószám: CZ28090403

 

A szolgáltató a 4CARS s.r.o. hivatalos magyarországi képviseletét látja el. A 4CARS s.r.o. termékeivel kapcsolatosan kereskedelmi ügynöki tevékenységet és termékforgalmazást folytat. Terméktámogatást nyújt viszonteladók és fogyasztók (egyéni vásárlók, magánszemélyek) számára.

 
4CARS s.r.o
Rozvojová 2/2343 Košice 04001 Slovenská Republika
Igazgató: Jozef Faragó
E-mail: farago4cars@gmail.com
Telefon: +421-917-697-530
Online lekérdezési lehetőség: 4CARS s.r.o. cégadatok

 

1. Megvásárolható termékek, vásárlás módja

A kínált termékek kategóriája: autófelszerelés, gépjármű tisztítási, védelmi, biztonsági, karbantartási eszközök, kényelmi kiegészítők.

A megjelenített termékek kizárólag online módon vásárolhatók meg, házhozszállítással, dropshipment rendszerben. A megrendelés a gyártóhoz való beérkezést követően kerül véglegesítésre. A szállítás közvetlenül a gyártó központjából történik, a megrendelő által megjelölt szállítási címre.

 

2. Az általános szerződési feltételek elfogadása

2.1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2.2. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Ebben az esetben regisztrációra és megrendelése sincs lehetőség.

2.3. A viszonteladói tevékenység részletes ÜZLETI FELÉTELEINEK ismerete és elfogadása az üzleti kapcsolat fontos és szerves részét képezik.

3. A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
  2. A kosár használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása

Részletes tájékoztató és segítségnyújtás az ÚTMUTATÓ menüben található.

 

4. Az adásvételi szerződés létrejötte

4.1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelés feldolgozását e-mail-ben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. A megrendelés beérkezéséről szóló automatikus gépi visszaigazolás nem jelenti a megrendelés elfogadását és véglegesítését! A feldolgozásról és véglegesítésről külön tájékoztatás kerül elküldésre. Amennyiben a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt termékeket megvásárolni, a szolgáltatást igénybe venni.

4.2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra a Magyarországon érvényes jogszabályok irányadók. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

4.3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházban bármikor, korlátozás nélkül hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, letöltheti, mentheti, tárolhatja, kinyomtathatja.

 

5. A termékek lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. A gyártó és a forgalmazó garantálja ezek folyamatos ellenőrzését, a lehető legpontosabb tájékoztatás érdekében.

 

6. Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó, forintban megadott árak. Magukban foglalják a környezetvédelmi termékdíjakat is, amelynek ügyintézését a magyarországi forgalmazó vállalja. Ennek részletezése valamennyi számlán feltüntetésre kerül, a mindig érvényben lévő törvényi előírásoknak megfelelően.

A szállítási díjak megállapítása a megrendelés értékének függvényében kerülnek kiszámításra. Részletes összefoglaló tájékoztatás az Üzleti feltételekben található, illetve a megrendelések folyamatában is nyomon követhető.

 

7. Szállítás

7.1. A szállítási határidők minden megrendelésnél egyedileg kerülnek megállapításra és visszaigazolásra, elektronikus formátumban (e-mail). Általánosan megállapított, tájékoztató jellegű időhatár: 3-7 munkanap.

7.2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval előre egyeztetett időpontban végzi.

7.3. A vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomag(ok) sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

7.4. A kiszállítás minden esetben nemzetközi futárszolgálattal történik. A szállítmány felvételét követően a megbízott szolgáltató végzi a szállítással kapcsolatos további tájékoztatást. Minden szállítmány hivatalos szállítólevél kíséretében kerül kiszállításra.

7.5. Az EKÁER rendszerben való bejelentéshez, minden szükséges adat és dokumentum rendelkezésre áll, a gördülékeny és biztonságos ügyvitel elősegítése érdekében. Az ezzel kapcsolatos gyártói és forgalmazói nyilatkozat teljes és részletes szövege az ÜZLETI FELTÉTELEKBEN található, segítségnyújtás és támogatás az ügyintézéssel kapcsolatban az ÚTMUTATÓBAN olvasható.

 

8. Fizetési módok, határidők

8.1. Banki átutalás; előreutalás díjbekérő proforma számla alapján.

8.2. Bankkártyás fizetési mód

8.3. Banki átutalás; utólagosan, a vásárlóval külön kötött megállapodás szerinti fizetési határidővel.

Késedelmes fizetés esetén – a számlán feltüntetett fizetési határidőt meghaladva – az alábbi folyamat lép érvénybe:

  • A késedelmi kamat mértéke naptári félévenként változik, és az előző félév utolsó napján érvényes jegybanki alapkamattal egyezik meg. Gazdálkodó szervezetek között a késedelmi kamat mértéke a jegybanki alapkamat plusz 7%. Ez a következő számlán kerül kiszámlázásra. Amennyiben 30 napon belül nem történik újabb megrendelés, a késedelmi kamat külön kerül kiállatásra.
  • Automatikus fizetési emlékeztető küldése a könyvelés által (ebben az esetben a webáruházban nincs lehetőség újabb megrendelésre és vásárlásra).
  • Hivatalos fizetési felszólítás küldése.
  • Fizetési meghagyás foganatosítása ügyvéd és közjegyző közreműködésével, rendkívül rövid határidővel. Ezzel párhuzamosan a ki nem fizetett áruk haladéktalanul lefoglalásra kerülnek.

 9. Elállási jog

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet – Nemzeti Jogszabálytár

9. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

20. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

 

Elállási/Felmondási tájékoztató

Elállási/Felmondási jog

Az Ügyfél (fogyasztó) 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ügyfél jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ügyfél vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Linke Rudolf, 1173 Budapest, Csabai út 41. vagy az info@4cars.hu címre. Ebből a célból felhasználhatja a honlapunkon található elállási nyilatkozatot. Ha Ügyfél emellett dönt, az elállás megérkezését elektronikus levélben haladéktalanul visszaigazoljuk részére. Ügyfél az ügyfélszolgálat felhívásával telefonon is jelezheti elállási szándékát az elállási szándék tudomásul vételét írásban ez esetben is megerősítjük. Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ügyfél eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ügyfél az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) Amennyiben több tételt rendelt az Ügyfél és csak egyik terméktől áll el, abban az esetben csak a visszaküldött termék vételára kerül visszatérítésre a szállítási költség nem. Amennyiben a vásárolt termék garanciális javításra a szolgáltató költségén visszaküldésre került, de a termék hibátlan vagy javítható és a vásárló a garanciális folyamat közben a vásárlástól eláll, akkor a termék eredeti szállítási költsége nem kerül visszatérítésre, mivel a termék visszaküldésének költségét a garanciális ügyintézés során a szolgáltató állta, elállás esetén pedig a vásárlót terheli.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ügyfél köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A termék postai küldeményként, vagy csomagként küldhető vissza a Szolgáltató részére, utánvételt a Szolgáltató nem teljesít! Az Ügyfél igénybe veheti a Szolgáltató által ajánlott, a Szolgáltató által hivatalosan kiszállításra használt kiszállító cégek egyikét a termék visszajuttatására, ezekről tájékoztatást az Ügyfélszolgálaton, telefonos úton, illetve elektronikus levélben kérhet.

Elállás esetén a visszaküldött csomagokat az Ügyfél minden esetben a Szolgáltatónak köteles visszaküldeni a következő címre:

Linke Rudolf EV - 1173 Budapest, Csabai út 41.

FIGYELEM! A termék visszaküldésének minden költségét az Ügyfél viseli!

A visszaküldendő csomagot ne utánvételes szolgáltatással adja fel!

A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.  Elállás esetén a forgalmazó - a magyarországi képviselő közreműködésével - követelheti az Ügyféltől az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését illetve a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költséget. Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. 
Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:

  • amennyiben Ügyfél nem természetes személy
  • olyan termék értékesítése esetén, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (személyre szabott termék), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
  • hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányára vonatkozó szerződés esetén, ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta, valamint
  • egészségügyi termékek (pl. borotva, epillátor) ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta. 

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a termék árának visszatérítése előtt a terméket megvizsgálja, és amennyiben az sérült, vagy a szokásos kipróbálásnál nagyobb mértékű használat jeleit mutatja, esetleg szennyezett, vagy hiányos, a visszatérítés összegét csökkentse.

 

10. Elállási nyilatkozatminta

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet – Nemzeti Jogszabálytár

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:3
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:4
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:5
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt

 

A vállalkozás adatai:
Kapcsolattartó: Linke Rudolf
Levelezési cím: 1173 Budapest, Csabai út 41.
Telefon: +3670-509-6492 (Hétfő-Péntek, 09:00–18:00 között)

 

Az alábbi ikonra kattintva letölthető Elállási/Felmondási nyilatkozat(minta):

 

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet – Nemzeti Jogszabálytár

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm rendelethez

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
 
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a ...6 hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő....7, de legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a ....8 vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/9...10 alapján a ...11 jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?12
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

A vállalkozás adatai:
Kapcsolattartó: Linke Rudolf
Levelezési cím: 1173 Budapest, Csabai út 41.
Telefon: +3670-509-6492 (Hétfő-Péntek, 09:00–18:00 között)
 

12. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött elektronikus levélben (info@4cars.hu).

A bejelentésnek tartalmaznia kell:

  • vásárló nevét, címét,
  • termék megnevezését, vételárát,
  • vásárlás időpontját,
  • vásárlást igazoló számla számát,
  • hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Kötelező válaszadási idő az üzemeltető részéről: 2 munkanap.

A viszonteladói tevékenység részletes ÜZLETI FELÉTELEINEK ismerete és elfogadása az üzleti kapcsolat fontos és szerves részét képezik. Egyes termékcsoportok részletes garanciás ügyintézése is itt olvasható.

 

13. Adatvédelem

A webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak (gyártó, szállító) szükségesen megadott adatok, amelyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, amelyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), amely személyes azonosításra nem használható, kizárólag statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, az aktív munkamenet idején élnek.

A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, e nélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Adatainak módosítását a BEJELENTKEZÉS alkalmával bármikor elvégezheti. Itt tetszés szerint módosíthatja a hírlevéllel kapcsolatos igényét, illetve lemondását. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

Adatainak törlését a rendszerből írásban kérheti (info@4cars.hu).

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-84777/2015. 
(Honlapon történő regisztráció, megrendelések teljesítése.)
 
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-84584/2015. 
(Hírlevél céljából kezelt adatbázis.)

 

14. A vásárló panaszával, észrevételével a következő szervekhez fordulhat

 
Teendők online jogokkal kapcsolatos problémák esetén
 
Amennyiben nem elégedett a panaszkezelési eljárásunkkal, akkor jogorvoslatért a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testületek elérhetőségeit az alábbiakban közöljük.
 
Békéltető testületek elérhetőségei:
 

Online megkötött adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogviták rendezése esetén felmerülő kérdésekkel forduljon ide bizalommal:

Magyar Online Vitarendezési Kapcsolattartó Pont:
Telefon: +36-1-488-2033                                                        
Online vitarendezési platform elérhetősége:http://ec.europa.eu/odr
 
A fogyasztók a területileg illetékes járási hivatalokban tehetik meg bejelentéseiket
Település szerint az ezen a kormányzati weboldalon találhatóak meg az illetékes járási hivatalok elérhetőségei.
 
Cím: 1173 Budapest, Pesti út 165.
Levelezési cím: 1656 Budapest, Pf. 110.
 
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.
 
Elektronikus ügyintézés
 
 
Pest Megyei Kormányhivatal 
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 236-3937, +36 1 236-3978, Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu
 
 
 
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Központi telefonszám: +36-1-459-48-32
Faxszám: +36-1-210-2538
Központi e-mail cím: info@magyarefk.hu

Európai Bizottság Online Vitarendezés

 

 

Budapest, 2015.04.10.

Utolsó módosítás: 2016.01.29.

 

AZ ÁSZF TELJES TARTALMA LETÖLTHETŐ AZ ALÁBBI IKONRA KATTINTVA (~187 kilobyte):

 

 

 

       

      KEZDŐLAP        ADATVÉDELEM

 

 

NWJjZD